Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Mně stále vycházejí na 1. místě Piráti a na 2. místě Svobodní.

Když si to ale porovnávám, s více odpověďmi se shoduji se Svobodnými. Např. v této rozšířené verzi mám s Piráty rozdílých odpovědí 13, zatímco se Svobodnými pouze 6.

0 0
možnosti
DK

D 64K

18. 10. 2013 13:49

Takový rozdíl může způsobit přidání větší váhy některým otázkám na konci kalkulačky. Poté také záleží na tom, co vše berete jako rozdílnost. Jestli otázky, kde dáte ano a strana má ne (případně naopak) nebo i varianty s nevím, které často používají jak strany, tak i samotní uživatelé kalkulačky. Metodiku máme přesně popsanou na našem webu http://volebnikalkulacka.cz/info/ . Vše je odzkoušeno již několika kalkulačkami a v této oblasti by měla být bezchybná.

0 0
možnosti
MP

1 pirati,

2 DSSS ;-D

0 0
možnosti
MN

Piráti 83 procent, na druhém místě Změna. Na absolutním chvostu ODS a Hlavu vzhůru. Naprosto souhlasí ;-)

0 0
možnosti

Já se před sebou stydím, co mi vyšlo. ;-€

0 0
možnosti
MK

Opět mně vyšli Piráti :-)

Piráti - 86%

Úsvit - 84%

Změna - 82%

0 0
možnosti
  • Počet článků 395
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1170x
Podpořeno fondem Otakara Motejla.

Seznam rubrik