Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Když tak na každém rohu čtu to jejich slibování, napadá mě jediné - Co teda dělali těch osm let, kdy byli u vesla?

.

Už moje babička říkávala "To ti nikdo nemůže dát, co já ti můžu slíbit".

A pořád nevím, kam si mám s tou otevřenou hubou stoupnout. Aby mě ti holubi neminuli.

1 0
možnosti
Foto

Proč už to neudělali v době svého vládnutí?

2 0
možnosti
Foto

Jak chce ČSSD vytvořit fungující stát, když není schopna vytvořit fungující kraje, kde po dobu deseti let vládne ?

3 0
možnosti
Foto

ČSSD připomíná nevěrného a prolhaného manžela, který znovu a už pokolikáté slibuje, jak bude právě tentokrát sekat dobrotu.

9 0
možnosti
RH

Podle všech průzkumů je manželka úplně blbá.. :-(

2 0
možnosti
  • Počet článků 395
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1170x
Podpořeno fondem Otakara Motejla.

Seznam rubrik