Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

carolusI

10. 7. 2012 0:27
Rozhořčení je zbytečné

Že se hoši perou mezi sebou je sice pěkné, ale nesmíme zapomínat, Pospíšil je významným členem vedení ODS už dost dlouho aby mohl zůstat úplně čistý. Navíc jeho práce - nic moc. Je potřeba je vykopat všechny, je to jedna banda.

0 0
možnosti

DADAnce

9. 7. 2012 16:48
Obeslala jsem poslance a senátory z ODS. Někteří odpověděli:

Pavel Staněk: " K odvolání ministra Jiřího Pospíšila

   Včerejší odvolání ministra spravedlnosti JUDr. Jiřího Pospíšila nezaskočilo jen samotného Jiřího Pospíšila, ale s ním i ostatní. Rychlost odvolacího aktu byla přímo obdivuhodná. Mě zpráva dostihla v léčebném procesu v lázních Luhačovice.

   S Jiřím Pospíšilem jsem měl tu čest pracovat již od r.2006, kdy se stal ministrem spravedlnosti v Topolánkově vládě.......

 .....Já osobně jsem pro pana ministra pracoval nejprve jako tiskový mluvčí ministerstva spravedlnosti, poté jako vrchní ředitel jeho kabinetu a následně též jako jeho náměstek. V současnosti s ním spolupracuji jako jeho poradce. Po celou dobu naší spolupráce jsme byli v úzkém kontaktu a jsem rád, že jsem se mohl podílet na řadě koncepčních změn v resortu justice a vězeňství a mohl být také u řady legislativních počinů. Z těch nejzásadnějších bych si dovolil připomenout jeho trestní zákoník a naposledy zcela nový moderní občanský zákoník.

0 0
možnosti

DADAnce

9. 7. 2012 16:56
Re: Obeslala jsem poslance a senátory z ODS. Někteří odpověděli:

pokrač: "Jiřího Pospíšila si proto velmi vážím nejen jako politika, ale i jako člověka, za nímž je velký kus práce.

    Přestože samozřejmě musím plně respektovat rozhodnutí předsedy vlády coby svrchovaného manažera, v jehož kompetenci je vládu sestavovat, tedy vybírat si své kolegy a s tím spojené výsostné právo členy své vlády odvolávat, v tomto případě důvodům uvedeným při odvolání ministra Jiřího Pospíšila a konečně i zvolenému způsobu a načasování absolutně nerozumím, nesouhlasím s ním a odmítám jej.

    Je mi velice líto, že vládu Petra Nečase opouští ministr za ODS, který měl nejen obrovskou podporu široké veřejnosti, ale (mohu-li jako místopředseda královehradeckého regionu mluvit za tento kraj) i podporu u naší členské základny. Budu proto usilovat, aby i mimořádná regionální rada, která je naplánovaná na příští ponděli, k romuto tématu přijala konkrétní postoj.

    V Luhačovicích 28.6.2010            

                                                              Pavel Staněk

0 0
možnosti

kelner

9. 7. 2012 16:48
Údiv

Pana Nečase jsem nevolil a není to můj favorit. Na druhé straně pan Nečas je premiér a může odvolat, případně jmenovat koho chce a to bez důvodu. Neumím tedy pochopit o co jde.

0 0
možnosti

DADAnce

9. 7. 2012 16:57
Re: Údiv

Jde o to, že měl zjevně jiné důvody, než které uvádí. Pročež lže, a to by neměl.;-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS